Ochronna odzież firmowa wyróżniająca Twoją markę. Przykłady projektów odzieży dla firm kurierskich

Ochronna odzież firmowa wyróżniająca Twoją markę. Przykłady projektów odzieży dla firm kurierskich

Kurier

Odzież ochronna musi przede wszystkim spełniać warunki bezpieczeństwa. Ponadto powinna
chronić przed deszczem i zimnem, być trwała i wygodna w użytkowaniu. Wszystko po to, aby
zapewnić Twoim pracownikom godne warunki i komfort. Spełnienie zasad BHP w miejscu
pracy, w tym dostarczenie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej, jest oczywiście
pierwszorzędne. Warto jednak przy okazji wypełniania tego obowiązku zadbać o osiągnięcie
dodatkowych korzyści dla marki. Jak to zrobić? Wyjaśniamy poniżej.

Jakie znaczenie ma design odzieży firmowej? 

Wyróżnij markę designem.  Designerska odzież z widocznym logo Twojej firmy wyróżni wizerunek marki. Twoi pracownicy staną się wizytówką firmy i… chodzącą reklamą. Charakterystyczna odzież
robocza, zgodna z aktualnymi trendami, związanymi z materiałem, fasonem, kolorystyką i
zdobieniami, pozwoli zbudować świadomość marki Twojej firmy oraz wyróżnić ją z tłumu
innych, dostępnych ofert. Twoi pracownicy staną się bardziej rozpoznawalni, przez co będą
postrzegani jako bezpieczni, profesjonalni i solidni dostawcy. Te dwa elementy są bardzo
ważne, bo to one ułatwią potencjalnym klientom wybór właśnie Twojej usługi, to one
wpływają na Twój sukces marketingowy. Wyróżnij swoją markę designem i sprawdź, jakie
efekty to przyniesie.

Jak zaprojektować odzież roboczą dla kurierów i dostawców? 

Koszulka polo, Czapka z daszkiem z logo, Projekt Rascal Industry

Odzież robocza powinna być zgodna z kolorami marki Twojej firmy i z jej szeroko pojętą
stylistyką. Wszystko po to, aby komunikacja marketingowa, zarówno ta w Internecie, jak i ta
podczas bezpośredniego kontaktu z klientem, tworzyła spójną całość. Kurierzy spotykają się z
klientami twarzą w twarz, w dużej mierze właśnie na podstawie ich wyglądu, ubioru i zachowania oceniana jest jakość usługi. Strój dla kurierów powinien być spójny z kolorem marki lub jej logo (najlepiej łatwo zauważalnym, dość intensywnym), przy czym nie mniej ważna jest jakość wykonania i troska o najmniejsze detale – to one pozwalają wyróżnić Twoją markę od konkurencji. Wybór kolorów jest istotny, bo to on wpływa na percepcję klientów i dzięki niemu można doskonale wyeksponować cechy marki. W branży kurierskiej sprawdzają się przede wszystkim jaskrawe odcienie, które mogą stanowić motyw przewodni i doskonale wyglądają, a przy okazji wyróżniają się na tle stonowanych pasteli. Ich odpowiedni wybór i połączenie to elementy, które pozwolą na stworzenie kreatywnego, jakościowego designu dla branży dostawczej. To wpłynie na rozpoznawalność kurierów, a co za tym idzie – samej firmy.

 

Charakterystyczna odzież robocza dla kurierów

Źródło: www.inpost.pl

Przykładem wyróżniającego się projektu odzieży dla kurierów są ubrania firmowe znanego
przedsiębiorstwa InPost. Połączenie charakterystycznego, żółtego koloru z elementami
czerni i szarości tworzy kontrast, który pozostaje w pamięci klientów. Tak właśnie buduje się
świadomość marki i przyczynia się do jej sukcesu. Projekt odzieży marki InPost to reklamowy
strzał w dziesiątkę. Chociaż oczywiście da się go przebić!

Źródło: www.przesylarka.pl

Stroje kurierów DHL, DPD, TNT, Siódemki

Większość firm kurierskich, projektując ubrania firmowe, decyduje się na kolor czerwony lub
pomarańczowy, a na odzieży roboczej widnieją zazwyczaj czarne nadruki. Tak jest w
przypadku następujących firm: DHL, DPD, TNT, Siódemka. Warto więc nie podążać za mało
oryginalnymi pomysłami, zdecydowanie lepiej zaskoczyć klientów poprzez wyróżnienie się
nietypowym dla tej branży kolorem.

 

Źródło: www.mlodziwlodzi.pl

Strój kurierów UPS

Strój kurierów UPS charakteryzuje się jednolitym, brązowym kolorem i złotymi elementami
w postaci logo. Pozornie wydaje się prosty i niebanalny jednocześnie, a co za tym idzie –

godny naśladowania. Ma on jednak kilka wad. Kolor stroju nie jest charakterystyczny, nie rzuca się w oczy, a złote haftowane logo ma niewielkie rozmiary, więc z daleka jest po prostu niewidoczne. Kolory te co prawda podkreślają przekaz marki, czyli wysoki standard usług, z drugiej jednak strony mogą zostać niezauważone przez potencjalnych klientów. W takim przypadku komunikacja marki również nie dotrze do zainteresowanych usługą.

Przykładowy projekt stroju dla kurierów 

Przedstawiamy nasz przykładowy projekt odzieży roboczej i logo. Projekt jest skierowany do
firm kurierskich. Odzieżą mogą zainteresować i zainspirować się również platformy
marketplace oraz firmy oferujące usługę dowozu swoich towarów.

Kurtka kurierska softshell, Projekt Rascal Industry

Dzięki połączeniu jaskrawego błękitu ze stonowaną, pastelową szarością odzież wyróżnia się, a jednocześnie zachowuje prostotę i dobry, klasyczny styl. Kurier wygląda w pełni profesjonalnie, a klienci z łatwością rozpoznają go z daleka. To oczywiście nie jedyny nasz pomysł na przykuwający
uwagę i budzący zaufanie strój dla kuriera.

Kurtka kurierska softshell, Projekt Rascal Industry
Kurierska koszulka polo, Projekt Rascal Industry
Logo, Projekt Rascal Industry

Zapraszamy do współpracy!

Szyjemy najwyższej jakości odzież firmową spełniającą warunki nawet najbardziej
wymagających klientów. Współpracujemy z profesjonalnymi, znanymi i cenionymi
projektantami, grafikami i szwalniami. Oferujemy darmowy, w pełni spersonalizowany
projekt graficzny.


Poznaj naszą ofertę i skontaktuj się z nami:

E-mail: hello@rascalindustry.eu

Tel.: (+48) 604 222 836

Newsletter

Wybierz organizację