Płatność

z dnia

  1. Płatność musi zostać dokonana niezwłocznie, nie później niż dzień po złożeniu zamówienia
     
  2. Umożliwiamy następujące sposoby płatności:
    1. Płatnością online za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic.
    2. Płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego (ePrzelewem/przelewem bezpośrednim): Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank), Przelew24 (Bank Zachodni WBK), Przelew z BPH (Bank BPH), Płacę z iPKO (PKO BP), Pekao24Przelew (Bank Pekao), Płacę z ORANGE (mBank), Płacę z IKO, Płacę z Citi Handlowy (Citi Handlowy), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank), T-Mobile Usługi Bankowe (Alior Bank), Millennium - Płatności Internetowe (Bank Millennium), Płać z ING (ING Bank Śląski), Crédit Agricole przelew online (Crédit Agricole Bank Polski), Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), DB Transfer (Deutshe Bank PBC S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-Transfer Pocztowy 24 (Bank Pocztowy S.A.), Deutsche Bank Polska S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A., Bank Pocztowy S.A., Bank Spółdzielczy we Wschowie, Plus Bank S.A., Millennium Bank S.A., Credit Agricole Bank S.A., Bank DnB Nord Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., BLIK (Polski Standard Płatności Sp. z o.o.).
    3. Przelew na rachunek na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez Getin Noble Bank S.A. Oddział w Krakowie pod numerem 61 1560 1137 2341 0817 6000 0002 (w tytule przelewu należy podać numer Zamówienia).
       
  3. Płatności online obsługuje firma eCard S.A.
     
  4. Wpłatę uważa się za dokonaną z chwilą potwierdzenia płatności przez operatora lub uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Po dokonaniu i zaksięgowaniu wpłaty, niezwłocznie przyjmujemy zamówienie do realizacji, przesyłając potwierdzenie na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
     
  5. W przypadku gdy zamówienie nie zostało opłacone do daty zakończenia zbierania zamówień, zostaje ono automatycznie anulowane i nie przesłane do dalszej realizacji.
     
  6. Ewentualne zwroty płatności dokonywane są przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy składaniu zamówienia, chyba że otrzymaliśmy wyraźną zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.